środa, 21 maja 2014

Gregor Schlierenzauer

W dzisiejszym poście chciałam pokazać moje autografy od wszystkim chyba znanego skoczka - Gregora.
Przyznam szczerze, że nigdy nie budził on mojej sympatii, ale zmieniłam zdanie kiedy zobaczyłam go na zawodach. Był naprawdę cierpliwy i sympatyczny, nikomu nie odmówił autografu. Tak też zdobyłam ostatnią z pokazanych kartek - czarną z serii RedBull. Cieszę się, że zdobyłam ją na zawodach, bo o ile mi wiadomo na odpowiedź na prośbę listowną trzeba dość długo czekać.













* 06.11.2014 - kartki z wymian





14 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Też się do niego przekonałam po zawodach

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślę, że póki co nie ma czego, to tylko 3 kartki z "miliardów" jakie posiada Gregor ;-)

      Usuń
  3. Gratuluję :) ja dostałam taką od AZN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Tej starej karty Fischer to nigdy nie widziałem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta podłużna jest bardzo fajna, też mi się ją ostatnio udało zdobyć ;)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń